Produsele Tupperware sunt renumite pentru că oferă soluții inovatoare pentru bucătărie – de la prepararea alimentelor, până la păstrarea și depozitarea lor. Aproximativ 25% din volumul anual de vânzări este reprezentat de produse noi, astfel Tupperware este recunoscută nu doar pentru produsele inteligent, care economisesc timp și bani, ci și pentru o activitate intensă de cercetare și dezvoltare.

Tupperware Brands Corporation este un lider global în domeniul vânzărilor directe, oferind produse inovatoare, soluții inedite și calitate de top.

Tupperware Brands Corporation se mândrește cu faptul că, de peste 60 de ani, a oferit femeilor din întreaga lume nu doar produse excelente, ci și o foarte bună oportunitate de afaceri și a avut un impact pozitiv în viața a numeroase femei din întreaga lume, oferindu-le șansa să își descopere adevăratul potential, să se dezvolte și, la randul lor, să schimbe în bine viața celor din jur.

Produsele Tupperware sunt recunoscute în toată lumea pentru designul lor unic. Suntem în muzee în toată lumea și câștigăm în mod constant premii la renumite concursuri internaționale de design.

Visual

Tupperware a fost înființată în 1946 de Earl Tupper, când acesta a inventat capacul etanș după modelul unei cutii de vopsea. Acest capac unic ajută la păstrarea aromei alimentelor și previne uscarea lor.

Produsele Tupperware® nu s-au vândut bine în magazine, în special pentru că era nevoie ca produsele să fie demonstrate clienților astfel încât aceștia să înțeleagă funcționalitatea lor.

Ca răspuns, primul Party Tupperware s-a ținut în 1948, un mod complet nou de a le aduce clienților produsele Tupperware. Demonstrarea/prezentarea s-a dovedit a fi o modalitate extrem de eficientă prin care să fie prezentate beneficiile capacului revoluționar.

Visual